پیام دل

پیام دل

*  عروج مردبه همت اوست همچنانکه پروازپرندگان به دوبال آنها،پس ازاین جهت درصفای آیینه دل بکوش تاتجلیات حق بدون شائبه وشک درآن منعکس شود وحسن یاربه قوت مداومت ذکربه معاینه مکاشفه آشکارگردد.

*  شرط عاشق نیست با یک دل دو دلبر داشتن                                       یا ز جانان یا ز جان باید که دل برداشتن

*  عبادتی که به صدق دل و شوق جان نباشد،به طمع غنیمت های دنیا وبه هدف نعمت های بهشت وحور وقصور است

*   دلی که دربندبیش وکم است دل نیست شکم است

*   هردوجهان فنای تجلی دوست گردان اگرمی خواهی حیات جاودان یابی

          چیست دنیا همچومرداری به مرداب اندرون                     کیست دنیادار مردابی چنین مردارخوار

          جنـس خودراپــرورددنیــاازاین آب وعلف                       جان آدم رانباشـد سازمانــش سازگار

          دست مهــری گرنوازدمی نهـد برپات بنـد                        تاکمربندی زشهوت خدمتش رابنده وار

*  ازیکی پرسیدندعشق چیست؟گفت:ازعشقه است وآن گیاهی است که سرخ شودوبعدزردشود وبعدازهم بپاشدوبعدنابودشود

*   نیستی نیست وهستی یگانه است

نظرات 6 + ارسال نظر
nima پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

با سلام خسته نباشید من می خواستم در وبلاگ و سایت شما تبلیغات کنم ولی چون از رتبه شما در پرشین رنکینگ اطلاع ندارم گفتم قبلش با شما تماس بگیرم
لطفا در پرشین رنکینگ ثبت نام کنید تا رتبه شما مشخص بشه تا بتوانیم در وب شما تبلیغات کنیم
http://rank.fascript.com

نارنج پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

توی بخشش نامه وبلاگ من شرکت کنید خواهش میکنم اولین باره که دارم توی وبلاگ ها خواهش میکنم برام کامنت بذارن اخه به یه عالمه کامنت احتیاج دارم تا با دست پر برم و تقاضای بخشش کنم...

ویدا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://rozhayeashegh.blogfa.com

سلام
قسمت نظراتتون فعال نیست
نمی دونم چرا
من وب شما رو لینک کردم

علی(عشق زیبا) دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
خیلی خوبه

ویدا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://ro

هیچکی یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ق.ظ

حضرت مسیح می فرماید: مروارید را در مقابل گرازها نیاندازید. شاید تعبیری از بردن کلمات بزرگان در هر جایی باشد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد